انتخاب پارچه پرده
تاریخ : یک شنبه 18 خرداد 1399
نویسنده : kimiagar

انتخاب پارچه برای انواع پرده

انواع مختلفی از پارچه پرده وجود دارد ، از ابریشم و دمشک گرفته تا فنیل و جیر. هر یک از انواع مختلف پارچه پرده ای به روش های مختلف قابل استفاده است و می تواند اهداف مختلفی را ارائه دهد. پارچه پرده به طور معمول برای ساخت پرده های خود استفاده می شود اما از پارچه های با کیفیت بالا نیز می توان برای ایجاد طیف وسیعی از مبلمان های مختلف نرم استفاده کرد. بهترین پارچه پرده ای برای پرده ها وجود ندارد زیرا این امر به تعدادی از مواردی از قبیل ترجیح شخصی ، موقعیت پنجره ، استفاده در نظر گرفته شده و طراحی داخلی بستگی دارد. بهترین پارچه برای لباس مجلسی به هیچ عنوان نمی تواند بهترین پارچه برای انواع پرده باشد.
پارچه پرده فقط برای ساخت پرده های خود استفاده نمی شود بلکه می توانید در واقع از آن برای تعدادی کاربرد مانند ساخت کوسن و روکش صندلی استفاده کنید. به طور کلی ، اگر قصد استفاده از پارچه پرده برای کوسن ها یا روکش صندلی بهترین نوع پارچه را دارید ، پارچه اثاثه یا لوازم داخلی است ، اما هیچ چیز برای جلوگیری از استفاده از پارچه های مورد نظر شما وجود ندارد. شما می توانید از پارچه پرده ای برای ساخت پرده های خود ، پرده های پرده ای ، روتختی های کوسن ، روکش صندلی ها و در واقع هر آنچه که ذهن خود را تنظیم کرده اید استفاده کنید. استفاده از پارچه پرده ای در صورت استفاده از چرخ خیاطی بسیار ساده است. علاوه بر پارچه پرده ای که به آن نیاز دارید ، برخی پارچه های درهم ، نوار عنوان ، قیچی پارچه ، یک چرخ خیاطی و یک نوار اندازه گیری است. همانند انتخاب جنس لباس کودک و بزرگسال ، انتخاب جنس پارچه پرده نیز مهم است.

بیشتر بخوانید: چرا لباس می پوشیم ، لباس مهمانی مردانه ، لباس سنتی مالزی ، مدلهای مختلف کیمونو
عموماً پارچه پرده ای که مناسب برای گرم نگه داشتن اتاق است مناسب هر چگالی و سنگین باشد زیرا این مواد نسبت به پارچه های باریک تر مانند فنیل یا آهک بیشتر عایق تر هستند. با این حال ، بهترین کاری که می توانید با استفاده از پرده های خود انجام دهید تا از عایق کاری آنها در اتاق استفاده شود ، اضافه کردن پارچه ای با کیفیت مناسب است. پارچه پرده ای پرده و درهم آمیختن نه تنها به محافظت پارچه پرده در مقابل نور مضر خورشید کمک می کند که می تواند پارچه را محو کند بلکه به افزودن احتباس گرما برای اتاق های شما کمک می کند. درهم آمیختگی به شما كمك می كند اتاق كمتر از اتاق خود را عایق كنید كه در واقع انعطاف پذیری بیشتری را در پارچه پرده ای كه انتخاب می كنید به شما می دهد. دانستن اینکه می توانید با اضافه کردن اتصال به برق ، گرما را افزایش دهید. همانطور که انتخاب لباس برای انواع پوست حائز اهمیت است انتخاب پارچه پرده نیز متناسب با انواع طراحی داخلی منزل مهم است.

عملی ترین پارچه پرده برای شما به تعدادی چیز بستگی دارد. اول از همه به اتاق مورد نظر برای استفاده از پرده ها بستگی دارد ، به عنوان مثال اگر قصد دارید از پارچه در اتاق خواب استفاده کنید ، عملی ترین پارچه را پارچه پرده خاموشی در نظر می گیرید زیرا این امر به شما کمک می کند تا حداکثر کنترل نور را برای روشن تر داشته باشید. شب و صبح. از طرف دیگر ، در آشپزخانه ترجیح می دهید از بینایی درخشان داشته باشید ، بنابراین پارچه پرده ای خالی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد یا اگر فکر می کنید ممکن است مرتباً پرده ها را پاک کنید ، پارچه PVC می تواند عملی ترین باشد. اگر قصد استفاده از پارچه پرده خود را برای برنامه دیگری دارید ، احتمالاً پارچه اثاثه یا لوازم داخلی اثاثیه عملی ترین گزینه برای شما خواهد بود. مخصوصاً اگر در حال تهیه روکش صندلی یا کوسن هستید.

https://www.textileexpressfabrics.co.uk/curtain-fabric




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید